fredag 27 augusti 2010

Vandringen

Då var man hemma igen & vandringen över för denna gången.
Ängelsbäck - Båstad, vandring & lekar & streching & poweryoga & anatomi.

I onsdags var det ju helt fantastiskt väder, vi blåste nästan bort, faktiskt! Det var en mindre rolig upplevelse, men nu i efterhand inte så farlig, 1500 kcal brända på 3-3,5 timme visar ju hur hårt det blåste & hur tungt det var med ryggsäckar & vilket bra tempo vi höll. Tyvärr hade jag inte på mig pulsklockan de andra dagarna, men med tanke på alla uppförsbackarna igår tror jag att det hamnar runt samma. Idag var det en nättare runda på bara milen. Skönt att vara hemma trots att vi har haft hur kul som helst, det är verkligen en grym klass jag hamnat i. Naturen gör underverk för oss & nu börjar jag mer & mer förstå allt vi pratar om på kursen "Evolutionära perspektivet".

Jag avslutar med att säga; bärfis, transa, generator, & skunk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar