måndag 30 augusti 2010

Glömska

Jag har allt lite ångest idag. Pernilla ringde förra veckan(lr var det kanske veckan innan det?) & sa att mötet blev bestämt tills idag, jag sa att jag har inte min kalender på mig så jag kommer säkert glömma det, halvt på skoj, halvt på allvar. Och vad tror ni att jag gjorde? Jag glömde det! Blev bra paff när Josefine ringde & undra om jag kom på mötet. Hade kommit till tunnelbygget då & att vända om & köra tillbaks till Ängelholm kändes tyvärr inte allt för lockande. Det blir redan en massa flängande.

Vi delar många åsikter & pratar öppet så inget kommer bli osagt.
Så nu ska jag svälja min ångest, det är sånt som händer & inget att göra åt nu.

När jag börjar glömma viktiga saker är det ju ett gott tecken på att jag har rätt mycket i huvudet just nu :) Eller början på Alzheimers, fast det kan rätt kost fixa :)
Förresten! Omega-3 är väldigt viktigt & bra! Får du inte i det genom kosten så köp tabletter! För det där är inget hokuspokus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar