onsdag 4 augusti 2010

Konstig

Oj vad mycket kläder jag har, fick genast åka hem till mina föräldrar & hämta mer flyttlådor. Nu är jag ledig i lite mer än en vecka, kunde inte kommit mer perfekt, nu hinner jag flytta, hinner jag börja plugga, hinner börja träna, hinner jag varva ner & bli frisk, kanske.
Vet inte vad som varit med mig den senaste veckan, jag har varit jätteirriterad & blivit väldigt arg väldigt lätt, kan börja stortjuta när som helst, mängder, har ätit enorma mängder skit vilket kanske är en tjuv i mina humörsvängningar? Eller är det kanske stressen? Kanske PMS? Känner mig väldigt förvirrad & orolig. Just det, måste baka cupcakes tills släktträffen på lördag, minst 50 stycken måste bakas.

Hmm ja, jag vet inte vad som är med mig men kul är det inte iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar