fredag 27 augusti 2010

Energiknippe

Än en gång, är det den friska luften?

Kom hem & började på direkten (förutom toabesöket & duschen) städa, det kan ha varit i all ilska, men tror det var all överflödig energi. Jag städade i 2 timmar, förutom det vanliga som disk, tvätt, dammsugning skrubbade jag alla dörrkarmar & element, Lelle har vita sådana & jag vet inte riktigt vad som har hänt men man skulle kunna tro att det har spillts kaffe/cola på nästan alla av dem. Så hur ofta torkar ni av era dörrkarmar?
Efter städet gick jag ut i trädgården & busade med Melker, låg lite på en filt & så plockade jag lite morötter som var långt ifrån färdiga, så sega dem är! Efter det blev det en liten promenad.

Nu sitter jag här i all min ensamhet, jag & Lelle hade planerat in en myskväll, men tyvärr kom det upp familjegrejer för honom & sådana måste bara göras. Så nu sitter jag här & längtar tills han kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar