måndag 9 augusti 2010

Brighter

Puh allt känns lite bättre, lite. Igår när jag kom hem efter att först plockat ihop efter släktträffen hos mina kusiner & städat min lägenhet så började jag röja här. Så nu är min sälj/släng hög ännu större, jag har t.o.m. gått på skorna & slängt en jäkla massa endast vissa ska säljas. Köket är klart. Nu är det bara lite små pill kvar ja och så klart alla kläderna! Igår kom Lelle hem efter att han varit i Lomma & pillat på sin maskin & hjälpte mig, han rensade rejält & slängde en massa & vips fick vi mer förvaringsutrymmen.
Idag blir det att försöka fixa det sista, kan bli svårt. Pappa följer med mig till Ikea så att vi kan köpa en byrå. Försöka hinna med biblioteket & då plugga lite. Och så måste, måste, måste jag träna ikväll, sista passet med världens tuffaste & segaste ledare ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar