torsdag 12 augusti 2010

En grå dag

Idag är en sådan dag då allt känns lite hopplöst, jag har egentligen inte gjort något vettigt & jag har absolut inte gjort allt jag hade tänkt att göra.

Jag hade ställt klockan på sju imorse, då skulle jag ut & gå & därefter skulle jag plugga. Men när klockan ringde sju imorse tog allt emot, jag somna om & vakna om möjligt ännu tröttare halv elva. Fick ångest på direkten för att jag redan sovit bort halva dagen. Gick upp & bakade. Pluggade lite, men det tog emot & när frågorna blev svåra gav jag upp nästan på direkten, halvfärdigt. Så nu har jag lite ångest över att jag inte blivit klar med uppgifterna, men kan ändå inte hitta energi till att sätta mig ner & fortsätta med dem. Jag vet inte riktigt vart dagen tog vägen, jag har hängt upp lite tvätt & ätit lite mat & mängder av kakor men det är nog också det enda jag gjort idag. Hade tänkt göra Mexikansk Lasagne nu snart så att Lelle äter något ikväll, han äter ju inte annars & jag vet att han har mycket att tänka på & mycket att göra. Han fick lön igår & den var mycket bättre än vad han trodde, det märks att en stor sten har lyfts från honom. Nu önskar jag bara att min sten också kunde lyfta.

Har ni också sådana här dagar?


Jag längtar tills ikväll, det enda positiva med denna dagen. Jag ska till Patte & alla mina underbara fina flickor är samlade & det ska bli hur kul som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar