fredag 30 april 2010

VILKEN NATT

Jag har en förmåga att drömma mycket mardrömmar, trots att jag snart är 24 år och borde väl mer lr mindre sluta vara rädd. I förgår natt drömde jag en mardröm om ett Spöke, jag låg & gapa i sängen som vanligt tills Lelle fick mig ur min koma (jag vaknar lixom i olika stadier på något konstigt sätt, jag drömmer & skriker, börjar inse att jag skriker men kan ända inte vakna, och så vaknar jag) Nu för tiden gapar jag åt det mesta, förr var det bara vid en viss dröm. (Och jag har aldrig direkt skrikit när jag drömt mardrömmar förut, det börja när jag var 20) Så ni kan ju förstå att jag bara trodde att jag hade en orolig natt igår, jag vakna hela tiden av att jag inbilla mig en massa ljud. Tills jag faktiskt vaknar & är så säker på min sak att jag får panik & tänder lampan. Jag hör hur något rispar mot fönstret (på andra våningen). Väcker Lelle, som klart inte märkt någonting. Samtidigt ser jag hur rullgardinen rör på sig. "Stängde jag inte fönstret? Jag är hundra på att jag gjorde det!" Lelle går fram & ska kika (jag är redan på väg mot dörren & mina tankar är långt iväg på monsterhållet), han hoppar till & skriker hämta en lång pinne & en låda! WHATAFUCK?!
För att gör denna redan långa historien lite kortare så halv 4 inatt höll Lelle på att jaga en jävla skogsmus uppe i vårt sovrum! Och som det inte var bra nog höll de på att reparera tågrälsen med.



Tacka fan för att jag aldrig mer ska städa övervåningen lr ha fönstret öppet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar