tisdag 20 april 2010

JAG HAR INGEN ORK

Det märks när man inte riktigt är sig själv, det ser ut som fan hos Lelle nu, tackvare mig för en gångs skull! Stackars Lelle, jag undrar om han kommer börja städa?!

Kom nästan precis innanför dörren, jobbat i Förslöv, tog en shake & satt mig ner här & tänkte stressa av innan jag kör in till Ängelholm & jobbar där. Jag känner inte av pollenmöget lika mycket idag, näsan rinner inte & ögonen kliar inte så förbaskat, men jag är fortfarande trött & huvudvärk har jag det med.

Och så har jag en förbaskad jävla ångest över ansökan som jag ska skicka in snart. Jag orkar inte göra den! Så jag skjuter på den & lär skjuta på den nästan ända tills den ska in & kommer istället ha ångest varje dag för att jag inte gjort den!

MEN JAG ORKAR INTE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar