söndag 25 april 2010

VARNING FÖR DYNGA

Ja då var det fest igår & vilka mixade känslor man fick uppleva! Hade en perfekt fylla by the way. Hade förfest hos mig & det var jättekul! Synd bara att inte en endaste "vän" till mig kunde komma. Väl ute var det bra knas. Hade jätteroliga stunder absolut. Men det hände en del grejer som gjorde mig väldigt ledsen. Jag såg en av mina bästa kompisars pojkvän strula med någon annan, jag träffa mitt ex som såg helt nerdrogad ut, det var fruktansvärt att se att ingenting har förändrats & att han är på väg åt fel håll, fick ännu en gång uppleva den hemska känslan från förr, nej man kan knappt dansa med hemska mig, ni vet för är man inte vän med en så kan man inte vara vän med någon ur samma umgängeskrets. Jag saknar mina gamla vänner. Ärlighet varar inte alltid längst.
Så ja det var en lite turbulent kväll men det var roligt med. Idag har jag varit lite bakis & var ganska ledsen idag med. Nu ska jag bara ta det lugnt imorgon är en ny vecka & jag har redan ångest över mitt personliga brev som ska skrivas, det ska tränas en massa & Puff ska till veterinären.

1 kommentar:

  1. jag reagerade också på ditt ex....
    Hälsade men han såg mig inte... hälsade inte tillbaka. Tänkte samma att vad fan har han tagit.
    Så himla skumt. Inte alls roligt att se.

    SvaraRadera