fredag 23 april 2010

TANKSPRIDD

Det var typ en grej jag skulle komma ihåg idag efter träningen (provade balansboll för första gången, hade verkligen inte koll på läget men det var grymt bra bålträning) & det var att jag behövde åka till systemet.
Tror ni att jag åkte till systemet? Åhh neej! Jag åkte till skatteverket & till Maxi istället! Knappt att man är tankspridd! Kan pollen göra en tankspridd?! Det kan det alldeles säkert! Så nu har jag fått smsa Lelle & bett han så snällt om han kan åka in om systemet på vägen hem från jobbet, i smset ingick även en härlig beskrivning på vilka cider jag vill ha, märke, storlek, smak. Jag tar inga risker längre med tanke på hur fel det blev sist han skulle handla cider till mig, det var de konstigaste, torraste & äckligaste ciderna jag druckit!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar