torsdag 22 april 2010

BERÖM

Idag gick jag ifrån jobbet med ett leende på läpparna. JA! Ni läste rätt!

1. Den suraste & svåraste tanten sa att hon tyckte bra om mig & att jag lärde mig snabbt! WOOHOO! (Okej visst nästa gång lär jag få 7 utskällningar men just idag kändes det väldigt skönt!)

2. Chefen gav mig beröm! & hon sa att mina arbetskollegor var väldigt nöjda med mig & tyckte att jag var jätteduktig. (Verklish?!) Och hon tyckte det var synd att dem i Ängelholm höll så hårt i mig för de ville ha mig ännu mer!

Det känns så otroligt skönt att få lite positiv respons, det är alltid tufft att gå in som ny, man måste alltid göra sitt bästa & lite till & man måste alltid hålla humöret uppe. Den ständiga oron att man gör lr har gjort något fel. Känslan av att vara otillräcklig, att man inte vet allt, att man inte kan göra allt. Och sen även när man varit där ett tag hänger lite av dessa känslorna kvar för som timmis är du aldrig där 5 dagar i veckan & har koll på allt.
Så ja det kändes väldigt skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar