fredag 10 september 2010

Hb

Intervallträning på skolan imorse, om man var trött efter det! 5,5 år sen jag körde riktig intervallträning sist! Enormt effektivt, men är det något man orkar hålla på med?

Vi kolla Hb värdet i skolan, 5 år sen jag var på sjukhuset & gjorde sådana test själv, tiden går otroligt fort, det är skrämmande! Det hade lika bra kunnat vara igår! Jag hade iallafall glömt bort lite hur man gjorde, så jag missa torka av första bloddroppen. Hur felvisande kan testet bli då? Jag hade 118, vilket är på tok för lite. Har alltid legat väldigt högt & bra så nu är jag lite orolig. Visar testet fel lr ligger det någon sanning i det? Är det därför jag känt mig så himla trött på sista tiden?

1 kommentar:

  1. Tycker jag har hjälpt och stöttat pappa lika mycket då huset inte kan stå tomt med den värmekälla den har... Och ingen skulle vilja hyra och han är absolut inte ute efter att renovera. Ingen vill bo så här. Så tänk om jag kunde få allt renoverat.... tänk om....
    Har ju ingen plan på att träffa någon och varför ska det vara så svårt för människor att förstå att jag aldrig sätter mig i en lägenhet utan hus är enda alternativet... Och varför kan man inte få bo i ett hus själv som tjej??? Allt ska vara så könsfixerat.
    Lennart kan nog glömma sina fönster på några veckor. Inte förrän jag blir frisk 2-4 veckor tar det tydligen... :(

    SvaraRadera