tisdag 29 juni 2010

VI SÖRJER DIG



Det är över två månader sen du lämnade oss & du ska veta hur tomt det fortfarande är utan dig. Människor utan husdjur förstår inte hur fruktansvärt hjärtskärande & smärtsamt det är att förlora en vän & en familjemedlem. & människor med husdjur som ändå inte förstår det borde inte ha djur. Iallafall..jag & Robban pratade om dig häromdagen, om att vi fortfarande inte har insett att du inte finns med oss, jag var 14 år & Robban var 10 år när vi fick dig, vi har haft dig länge. Min bror öppnar fortfarande dörren till dig på baksidan, jag går fortfarande upp i sovrummet & letar efter dig, jag känner lukten efter dig & jag kan svära på att du finns där, men så är det ju inte. Katter sörjer väldigt länge & Lotus & Oliver sörjer dig fortfarande, det gör vi alla..

1 kommentar:

  1. så fint skrivet Sara. jag vill inte tänka på ett liv utan våra underbara kisar här hemma.
    det e underbart att det finns människor som ni, som verkligen behandlar sina husdjur som familjemedlemmar å gör allt för dom ska ha det bra!
    tänker på er å förstår det e tomt utan honom.
    kram pernilla

    SvaraRadera