söndag 20 juni 2010

ATT VARA HJÄLPSAM

Nej min älskling kanske inte hjälper till mycket med att städa hemma men så känner jag heller ingen som är så ambitiös som honom, jag känner ingen som jobbar så mycket som han gör, som alltid hjälper sin familj & sina vänner & som ofta aldrig får ett ordentligt tack & fan är det inte ofta han får något tillbaka. Han jobbar sitt eget jobb 7-16, han är nere i Malmö nu & går upp 04.50 på morgonen, han jobbar alltid övertid, när han kommer hem är det alltid något annat han ska göra, antingen jobb lr hjälpa familj & vänner. Ofta är han igång 7 dagar i veckan. Denna veckan har han bara idag ledigt, annars har det varit jobb & övertid & annat hela veckan! Och nu skriker ändå människor efter honom & tycker att han ska jobba idag! Idag säger han nej, flera gånger idag säger han nej bara för att han har lovat mig att vi ska ta det lugnt idag & ha en dag för oss själva. Han säger nej med dåligt samvete & nu mår han inte bra för att han säger nej. Och jag blir så arg, jag blir så jävla arg för hur fan kan det bara vara jag som ser hur han alltid kämpar? Min älskling har världens största hjärta & jag är så himla stolt över honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar