söndag 27 juni 2010

UNDERBAR HELG

Det har varit en helt fantastisk helg & jag vet att det kommer bli många fler framöver!
I fredags blev det Midsommarfirande så det stod härliga till! De flesta körde på i Bjärestil & drack mycket mer än de tålde, jag var en av dem! Men så kul vi hade! Igår var det Förslövskarnevalen & folk var på det igen! Jag vänta dock med det tills på kvällen eftersom jag hjälpte Lelle att hugga gräs. Vi var hos Anton på förfest & det var klart oxå hur kul som helst! Idag har vi först fått vårt badrum helt kaklat & sen har vi varit hos Anton & solat & badat & haft vattenkrig! Nu ska vi snart till Annette en runda för & kolla film! Jag säger såhär, vi är ett härligt gäng & vi kommer ha sjukt kul i sommar! Känner mig som 15 igen! :)

Och klart att det ska vara ett perfekt avslut på helgen, min underbara Caroline har fått världens sötaste pojke!

1 kommentar:

  1. Håller med dig om att vi världens härligaste gäng.
    Sa det precis till emely att så här roligt gäng som vi är är sällan man träffar. Alla är så bra kompisar och när vi samlas har vi alltid skitkul ihop.
    Denna sommaren kommer bli underbar.

    SvaraRadera