söndag 21 mars 2010

KRÄNGARHELG

Krängarhelgen börjat bege sig mot sitt slut & det känns faktiskt riktigt skönt. Tro mig, krängarhelger är fruktansvärt energikrävande & större delen av helgen ligger du i blodsockerdvala med magont.
Jag & Lelle skulle ha lördagsmys efter mitt jobb, jag skulle överraska honom & åkte inom maxi för att handla en massa gott. Jag införskaffade, 1 cola, 1 cola zero, popcorn, godis & ben&jerrys. Lelle skulle överraska mig & handla en massa gott, han införskaffade; 1 cola, 1 cola zero, 2 påsar chips & ben&jerrys. Fyfan vad jag har ätit. Det ska bli skönt att komma tillbaka till sin nuvarande kost, jag har börjat köra med ytterst få kolhydrater, inget bröd, ris, pasta, potatis, knappt någon frukt. Istället är det kött & feta produkter som gäller. Låter säkert konstigt för er som inte är engagerade i mat , men jag har börjat inse & tror fullt på att det är kolhydrater som är den stora boven. 2kg försvann på 4 dagar. Och efter 5 veckors uppehåll från träning pga av sjuka känns det nu riktigt bra när mitt fjärde träningspass kommer imorgon & sommaren snart är på ingång. Denna sommaren tänker jag vägra sambohull & jag tänker vägra att undvika stranden pågrund av ångest över hur jag ser ut. Åhh jag hoppas det iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar