måndag 22 mars 2010

HERBALIFE

Tack vare min kära far har jag börjat sälja Herbalife igen. Inte för att det är något ansträngande kliv, ett samtal & betala medlemsavgiften & så är man med i leken igen. Pappa är väldigt glad i produkterna & gladast är han nog att det går så fort att göra. Nu vill han dessutom gå ner lite i vikt & han verka inte vara så himla sugen på att prova på andra dieter. Mitt problem nu kommer bara vara att se till att han äter som han ska, ja på det andra hållet för sist åt han för lite! Vilket är katastrof att göra, man sänker sin förbränning & man kommer definitivt inte att gå ner i vikt & det roliga kommer sen när man faller tillbaka i sina gamla vanor då sätter sig allt i fettreserverna för att kroppen tror den är svältande. Eftersom det ingår kolhydrater i hans kost och blodsockret går upp och ner är han i behov av mellanmål som kan få det att bli lite jämnare dessutom blir han inte lika lätt akuthungrig & kan förhoppningsvis förhindra att fel saker slinker ner.
Nej nu ska jag sluta snacka skit, saken är den iaf att jag beställer snart så är det någon som vill ha lr undrar över något så är det bara att höra av er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar